Chiro Pako
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Chiro Pako

Forum voor Chiro Pako

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Leidingsmap

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimema jun 25, 2012 9:45 am

Hey dreiriz,

Vermits de LK voor de grote spelen e.d. achter de rug is, zouden die in theorie ook af moeten zijn.
Als dat effectief het geval is, stuur dan die bestanden met alle informatie maar door naar mij zodanig dat ik kan beginnen aan het samenstellen van de leidingsmap.
Des te vroeger dat gebeurt, des te beter, zeker ook omdat ik de week voor het kamp op schoolreis ben en daar dan dus niks meer aan kan doen.

Danke
x3
Mario Balotelli
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimema jun 25, 2012 11:49 am

Thema krijgt nog een laatste read-through en daarna zet ik het op het forum.

Danku voor de bloemen
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimewo jul 04, 2012 12:01 am

Nogmaals een warme oproep hiervoor.
Alsook voor programma's, mochten ze al af zijn.

Het thema staat er al in, maar al de rest ontbreekt nog.
Kan iemand mij ook de lijst met leden ingeschreven voor het kamp bezorgen? Of waar kan ik die verkrijgen?
Carry
Admin & Groepsleiding
Admin & Groepsleiding
Carry

Aantal berichten : 223
Leeftijd : 31

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimewo jul 04, 2012 12:24 am

de lijst is op dit moment echt onvolledig. wanneer al het geld bij peter wordt binnen gebracht kan hij dae lijst goed aanpassen
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimewo jul 04, 2012 2:28 pm

Ik moet het kampsspel nog een klein beetje aanpassen en dan stuur ik het ook door.

Mvg
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimema jul 09, 2012 11:21 am

Heren,

Vermits het morgenavond de LK is waarop alle programma's worden voorgesteld, zullen die vermoedelijk/hopelijk bijna gereed zijn.
U mag ze mij altijd doorsturen.
Zo ook de grote spelen.

Ik zou al die zaken graag ten laatste tegen morgenavond in mijn mailbox kunnen vinden, want zo lang ben ik niet meer in Nijlen en het zou zonde zijn als die leidingsmap niet volledig is.

Ten laatste vrijdag moet ik er mee naar de Kopie X kunnen gaan.
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimema jul 16, 2012 9:55 pm

Misschien een stront meepakken.

Leidingsmap Imag0121y
Gast
Gast

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitimema jul 16, 2012 9:57 pm

[img]Leidingsmap Imag0121y [/img]
Gesponsorde inhoud

Leidingsmap Empty
BerichtOnderwerp: Re: Leidingsmap   Leidingsmap I_icon_minitime

Leidingsmap
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Chiro Pako :: Kamp Zandvliet-
Ga naar: